2014. június 11., szerda

Díj

Sziasztok :) Kaptam tegnap a egy díjat, és nem mástól mint, a kis társ írómtól Lucustól.


A szabályok: 


Írj magadról 11 dolgot
Válaszolj 11 kérdésre
Tegyél fel 11 kérdést
Küldd el 11 embernek

11 dolog magamról:

- 3 olyan ember van az életemben, akit valóban a barátomnak nevezhetek.
- Betegesen félek a pókoktól, és a darazsaktól.
- Ha valami nem sikerül elsőre, könnyen feladom.
- Jelenleg cukrásznak tanulok
- Csak modern romantikus könyveket olvasok el.
- Imádom a Marvel filmeket.
- Az össze Harry Potter filmet képes lennék végig nézni egymás után, ha lenne rá egy napom.
- A sztárok körébe tartozó példaképeim előtt az anyukám az, akire felnézek, és erőt ad mindenhez.
- A szüleim elváltak.
- A kedvenc, de úgy igazán a kedvenc énekesnőm Demi Lovato.
- Nem tudnám elképzelni az életemet a testvérem, az anyukám és a barátaim nélkül.

Válasz a 11 kérdésre:

Melyik tulajdonságodra vagy a legbüszkébb?

Talán arra, hogy megbízható vagyok, és hozzám bármikor fordulhatnak a családtagjaim, és a barátaim, ha valami baj van. 

Hová utaznál a legszívesebben a nyár folyamán?

Angliába. :D

Melyik az a tudományág, amelyik a legtávolabb áll tőled?

Hát akkor itt talán nem csak egyet sorolok fel: Matematika, Kémia, és Fizika. ( Ezekből hatalmas nagy analfabéta vagyok :D )

Hány testvéred van?

Van egy bátyám, és őt is mindenkinél jobban szeretem. 

Ha most azonnal megismerhetnél bárkit, ki lenne az? (Néha olyan butaságok jutnak eszembe. Bocsi!)

Lehet, hogy sablonosnak tűnek, de azt az embert akire igencsak felnézek : Harry Styles ( igen őt :D )

Hogyan vélekedsz a tetoválásokról és a testékszerekről?

Imádom a tetoválásokat, és nagyon szeretem az orr piercinget. Nagyon tetszik Perrie Edwards orrában lévő karika :D Gondolkozok is rajta, hogy csináltatok egyet. :D

Mi volt az utolsó film, amit megnéztél?

Csillagainkban a hiba c. filmet a moziban. 

Szoktál könyvet olvasni? Ha igen, milyen témájúakat?

Szoktam, de nálam ez változó. Valamikor hetekig nem lehet mást látni, csak hogy a laptop előtt ülök, és olvasok. Mindenek előtt romantikus könyveket, de kedvenceim a mostani, fiatalos romantikus könyvek. 

Mi volt a legutóbbi kitűzött cél az életedben, amit sikerült elérned?

Nagyon sok célt kitűzök magamnak, de sohasem teljesítem. Vagy magam miatt, vagy a körülmények miatt. 

A természetes vagy a festett hajat részesíted előnyben?

Mindkettőnek meg van a maga előnye. Én magamból indulok ki, hogy szeretem a festett hajat, mert nekem is festve van. Szóval inkább a festet. Oda vagyok a színes hajvégekért. ( Bár nekem nincsen, de ez már mellékes :D )


Mi az első emléked a legjobb barátoddal/barátodról?

Ahogyan mondtam nekem három igaz barátom van. Az egyikről, hogy pici növésű, de annál aranyosabb, a másodikról mikor először ott aludtam nála, és hajnali kettőig xboxoztunk, úgy hogy másnap neki meccse volt, amire én elkísértem. Szóval a sok nevetés. És a harmadik emberről pedig, mikor együtt elmentünk megnézni a This is us című filmet, és Little Things közbe elsírtam magam, majd ráhajtottam a fejemet a vállára, ő pedig kinyújtotta a kezét, és összekulcsolt kézzel néztük végig azt a jelentet. Akkor tudatosult bennem, hogy ő mindig mellettem lesz. 

11 kérdés tőlem: 

- Mi az amit igazán nem szeretsz magadban? 
- Mi az a legnagyobb hiba amit elkövettél? 
- Mi az, amin ha tudnál változtatnál? 
- És mi az amiről úgy gondolod, soha nem akarod, hogy megváltozzon az életedben? 
- Ha van olyan híresség akire felnézel, az miért van? 
- Mi a legboldogabb emléked? 
- Hol élnél legszívesebben? 
- Milyen egzotikus tájra látogatnál el legszívesebben? 
- Mi az az étel, amit igazán nem szeretsz? 
- Mit gondolsz, mi lenne az az egy dolog az életedben, ami ha teljesülne, akkor úgy gondolod, életed végigég boldog leszel? 
- Mit gondolsz, milyen esélye van egy átlagos rajongónak arra, hogy miután találkozott a kedvencével, ő másképp fog rá nézni? 

3 bloggerina akinek küldöm: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése