2013. december 11., szerda

7.rész Legyen..


Sziasztok!
Ahogy azt Tami ígérte,ettől a résztől kezdve én is csatlakozok Hozzá,és Hozzátok.Igyekszem legalább olyan izgalmas és tartalmas részeket hozni majd,mint Ő.Természetesen mindent közösen megbeszélünk,az alapötlet is az övé.Remélem tetszeni fog nektek az én irományom is."Tetszik"eljetek,komizzatok,írjatok,ide is,oda is!:)
Jó olvasást,
Luca




Lana:
 Tegnap óta csak az jár a fejemben, hogy volt mindehhez bátorságom. A konyhában támasztottam a pultot, előttem egy bögre gőzölgő kávé. A szaga felkavarta a gyomrom, keserű volt, de megittam. Puha lépteket hallottam magam mögött, de nem volt kedvem megfordulni. Teljesen biztos vagyok benne, hogy anya az, ilyen korán csak ő lehet.
- Jó reggelt-vidám hangjával megpróbálta elrejteni minden keserűségét. A szeme vörös volt és fel volt dagadva, megint sírt. Minden reggel így látom először, és ez bánt, de nem fogom meggondolni magam. Legyen akármennyi időm hátra, döntsek bárhogyan, anyát nem szeretném így látni,így megpróbáltam a lehető legfeldobottabban üdvözölni.
- Jó reggelt, anya-néhány másodpercig csak úgy álltunk a konyhában, ölelkezve.
- Min gondolkoztál annyira? Láttam, valamin nagyon törted a fejed. - magához vett egy bögre kávét, és leült velem szemben. Már kezdtem volna mondani: semmin, de minek? Nála jobban senki nem ismer, tekintete szinte belefúródott az enyémbe. Nagyon sóhajtottam és belekezdtem.
-A tegnapi napon-az utolsó kávécseppeket összefolyattam a bögre alján,és körbe-körbe öntögettem a kis mélyedésben.
- Mesélj, mi történt. - anya tini lány módjára, a kíváncsiságtól picit előredőlve figyelt.
- Valery-vel elmentünk egy kínaiba enni, és megint összefutottam a.- na, jó, mély levegő. Valószínű, hogy ez csak álom. Még mindig nem ébredtem fel. - Harry, tudod...Harry Styles. - zavartan a fülem mögé tűrtem egy tincset-tegnap elhívott, egy..randira? Nem tudom, csak találkozni szeretne velem. Én meg vele. Vagyis, Valery rávett. A lényeg, hogy beleegyeztem.
- Ez remek! Ezen gondolkoztál annyit kincsem?
- Nem tudom, jó ötlet-e.
- Ide figyelj, fiatal vagy és gyönyörű. Ez a fiú most elhívott téged, mert látni szeretne. Nem olyan bonyolult ez-kedvesen mosolygott rám, és megfogta a kezem - Ne aggódj, minden rendben lesz. Legrosszabb esetben is eltöltesz egy kellemes délutánt vele.
- Még mindig nem térek magamhoz. Harry...nem is ismer - zavartan a körmömet kezdtem piszkálni.
- Ezt úgy érted, nem tudja, hogy..- anya szemében megcsillant a felismerés.
- Igen, úgy. És nem is szeretném, ha tudomást szerezne róla, nem kell, hogy sajnáljon. Ha találkozni szeretne, az miattam legyen, ne szánalomból.
- Ez viszont már a te döntésed Lana - arca kicsit elkomorodott, de a kezemet nem engedte el. - Én nem szólok bele, de egy idő után közölnöd kell bizonyos emberekkel. Nem titkolózhatsz sokáig.
- Ezt úgy mondod, mintha egy hosszú életű kapcsolatra készülnék - keserűen felnevettem. Hiába próbáltam minél pozitívabban felfogni a dolgokat, néha nekem is átfutott néhány sötét gondolat a fejemben. Ez elkerülhetetlen volt. Nem akartam megúszni semmit, meg kell tanulnom együtt élni a betegségemmel. Mást nem tehetek.
- Kérlek, hanyagold a fekete humort-kétségbeesetten tartotta vissza anyu a könnyeit.
- Ne haragudj, csak kicsúszott a számon. - homlokon pusziltam anyut, az üres bögréket elpakoltam. - Szeretlek.
Ezzel hagytam ott őt. Ennyit tudtam kinyögni a síró anyámnak, hogy szeretem. Mert így van.
 A szobámban ültem az ágyon, és a listát nézegettem. Annyi minden van még hátra, annyira az elején járok. De mi lesz, ha nem lesz időm befejezni? Ha nem sikerül? Az utolsó percekben már úgy sem számít.
Kissé melankolikus hangulatomból néhány vígjáték, és Valery üzenetei rángattak ki. A tegnapi képeket küldözgette folyamatosan, néhány mait is küldött, amin unalmában már nem tudta, milyen őrült fejet vágjon. Jó néhány órám telt így. Csak akkor jöttem ki a szobámból, amikor Jamie hazaért. Lassan, minden sietség nélkül indultam a hang irányába, de már az ajtóm előtt állt.
- Szia, pont hozzád indultam-szorosan magamhoz öleltem.
- Hello, na, mi a helyzet? Hogy vagy? - nem volt különösképpen vidám, vagy izgatott, mégis széles mosolyra húzta a száját. Lehuppant az ágyra, én pedig mellé ültem. Idegesen tekergettem a hajam, még mindig izgulok a délután miatt. Tartok tőle, nem volt jó ötlet elsőre, rögtön igent mondani.
- Semmi különös-félszegen mosolyogtam - most egész jól vagyok. Csak elbizonytalanodtam valamivel kapcsolatban.
- Köze van a reggeli be nem fejezett beszélgetésünkhöz? 
- Igen és, nem is tudom, mit érzek ezzel kapcsolatban-nem igazán tudtam,mit mondhatnék. Húztam az időt, kellemetlenül éreztem magam Jamie előtt.
Jamie nem szólt semmit. Üres tekintettel nézett felém, nem tudtam mi játszódhat le a fejében.
- Lana, én, nem hiszem, hogy túl jó ötlet lenne ezt már elmondtam, de a te döntésed.  Ha megbízol két találkozás után, abban a...szóval, csak érezd jól magad - nem volt megnyugtató az arckifejezése. A mosoly művi volt, és láttam rajta, hogy legszívesebben nem ezt mondaná. Sosem félt kimondani a véleményét nyíltan, pláne nem előttem. Ő is megváltozott, mint minden és mindenki. Visszafogottabb, nyugodtabb. Nem mintha eddig parancsolgatott volna, de elég jó testvérek voltunk ahhoz, hogy néha jól helyre tegyen. Ma? Mára már elmúlt benne ez a vadság, inkább utalásokkal terelget, és nem áll elém, ha hülyeséget csinálok.
- Nem volt túl őszinte - nyomtam puszit az arcára. A telefonom rezegni kezdett, és amint megpillantottam a kijelzőn Harry nevét, elállt a lélegzetem is.
- Akkor most magadra hagylak - Jamie végigsimított a hajamon, és elhagyta a szobát.
- Igen?- remegő hanggal szóltam bele, miközben bénán integettem bátyám felé.
- Szia Lana, Harry vagyok - hangjából sugárzott a jókedv, és a gyomromban lévő pillangók nem röpködni kezdtek, hanem egyenesen kitört a harmadik világháború.
- Szia - elhalt hangon köszöntem, pedig teljesen tisztában voltam azzal, hogy ki hívott.
-A mai nappal kapcsolatban hívlak, hogy..ugye nem gondoltad meg magad? - ajtócsukódást hallottam, és mintha kicsit visszhangozni kezdett volna a vonal.
- Nem, egyáltalán nem - talán ebben a pillanatban döntöttem el végleg, hogy megyek, és nincs visszaút. A hangja és a nevetése abszolút meggyőztek. Nem hagyhatom ezt ki, ki tudja lesz-e még hasonló alkalom.
- Remek, mikorra menjek érted? 5 körül jó?
- Tökéletes - a tenyerem izzadni kezdett, és hirtelen minden értelmetlen dolog eszembe jutott. Mit vegyek fel? Mit csináljak? Azt sem tudom, hogyan kéne viselkednem majd vele. -  Akkor, 5-kor
- 5-kor-hangja megnyugtató volt. Kissé rekedtes és vidám. Lediktáltam neki a címet, és miután letettük a telefont, őrült hajsza kezdődött a hajammal, a ruháimmal. Legalább negyven percet töltöttem a fürdőben, mire késznek nyilvánítottam magam. Remegtek a lábaim, úgy éreztem magam, mint akibe áramot vezettek. A megbeszélt időpont előtt nem sokkal még megigazítottam a hajamat a szobámban lévő tükörben.
Halk kopogásra lettem figyelmes, és amint megfordultam, Jamie állt mögöttem. Arcán láttam a "majd mindent el kell mesélned" mosolyt.
- Várnak lent-egy kósza tincsemet visszaigazított a helyére és a karomnál fogva vezetett az ajtó felé. A küszöb előtt megállt, és felém fordult - Csodaszép vagy. Meg sem érdemel.
- Ne mondj ilyeneket, tudod, hogy nem igaz - átöleltem, majd a továbbra is remegő lábaimon elindultam a nappaliba, ahol Harry várt. Egyszerű sötét farmerben, fekete ingben és zakóban.
  Miután kiléptünk az ajtón, hatalmas fekete autója felé irányított.
- Hova szeretnél menni? - kinyitotta nekem az ajtót, és miután beültem, gyorsan megkerülte az autót, és bepattant a kormány mögé. A listára gondoltam. Aztán rá. Édes mosolyát a gödröcskéi keretezték. Az ujjaimat tördeltem.
- Hát, van valami, ami kimaradt eddig az életemből, bár nem tudom, miért - az arcom kipirult, szinte lángolt. - Sosem láttam még Londont,úgy igazából.
- Nem?- felvonta a szemöldökét és döbbenetét újra megtörte a vigyorával - akkor ezen sürgősen változatni kell.
 Miután elindultunk, fesztelenül kezdtünk beszélgetni minden féléről. Család, barátok, ilyenek.
- Láttam, hogyan viselkedsz a gyerekekkel. Nagyon szeretheted őket - a piros lámpánál álltunk, arcát felém fordította. Hihetetlenül zöld szemei szinte belekapaszkodtak a tekintetembe.
- Nagyon szeretem őket. átrak, és ez a legnagyobb dolog. Náluk vakmerőbb embereket nem ismerek. Van, aki még abban sincs tisztában, hogyan kell számolni, de a betegségét jobban ismeri bármelyik professzornál, mégis olyan vidámak tudnak lenni.
 Nem sokkal azután, hogy továbbmentünk,lelassított az autó,és Harry leparkolt.
- Íme, az első megálló - kinyitotta nekem az ajtót, megfogta a kezemet, és segített kiszállni a monstrumból. - Hölgyem, teljes életnagyságban, a Buckingham palota.
 Elállt a lélegzetem, a hatalmas épületet megpillantva. Viszonylag távol álltunk meg, de még innen is látni lehetett mekkora.
- Ez őrület-a szám tátva maradt.
- Hogyhogy nem láttad még Londont? - andalogva közelítettünk, az őrségváltásig volt jó néhány percünk.
- Nem tudom, valahogy kimaradt az életemből. - miközben sétáltunk a kezünk folyton összeért, ilyenkor zavartan elkaptam onnan, megigazítottam az órám, vagy kerestem valami pótcselekvést.
- Itt élsz a világ egyik legnagyobb metropoliszában, egy óriási világvárosban, és nem láttad még teljes egészében? Én miután ideköltöztem, ki sem szálltam az autómból, nagyjából másfél hét után úgy ismertem Londont, mint a tenyeremet-tényleg nem hitte el, hogy így jártam.
- Sajnálom, Mr. Styles, nekem nincs saját autóm, hogy csak úgy, ukkmukkfukk körbejárjam Londont - nevetve álltunk meg a hatalmas, kovácsoltvas kapukkal szemben.
- Akkor majd ma megmutatok mindent - jobb karját lazán átvetette a vállamon, és miután végignéztük a teljes őrségváltást, gyalog indultunk tovább a St James Park felé. Mindenhol gyönyörű virágok voltak. Nem voltak túl sokan, de Harry minden eshetőségre felkészült, napszemüveget és sapkát viselt. Kerülte a feltűnést, de néhányan fel-felismerték.
- Sajnálom, ha kellemetlen helyzetbe hoztalak, ha nem szeretnél a nyílt utcán.. - félbeszakított, mutatóiját a számra tapasztotta.
- Ne butáskodj, inkább kövess - a csuklómnál fogva a kocsihoz vezetett, és miután beült mellém eszelősen rám vigyorgott- kivégzésre megyünk.
 Ez a mondat szíven ütött, és hirtelen minden bátorságom elszállt. Fogalmam sincs,merre járhatunk,a lehető legtöbb mellékutcát igénybe vette Harry,folyton kanyarogtunk,hol jobbra,hol balra,mire már azt sem tudtam,merre van az előre.
- Nem érzed jól magad? - ideges volt, kezével dobolt a kormányon.
- Nem, csak.. hová is viszel most pontosan?- elképzelésem sem volt ugyanis.
-A Tower Bridge-hez. - olyan könnyeden jelentette ki, mintha egyértelmű lett volna az eddigiekből kiindulva.
- Áh, értem.
 Elmondhatatlanul jól érzem magam Harry mellett. Biztonságban tudhatom a jókedvem, ha vele vagyok. Nem engedi, hogy akár egy másodpercre is el tudjanak kalandozni a gondolataim, nem kell megjátszanom magam. Ennyit még életemben nem nevettem senkivel, persze Valery kivétel.
- Őrült vagy-már a vállára dőlve nevettem,alig kaptam levegőt.
-Mr. Harry Styles - felém nyújtotta a jobb kezét - örülök, hogy megismerhetlek.
- Nekem megtiszteltetés - fogtam vele kezet. Ujjainkat összekapcsolta, így tette vissza a vállaimra a kezét. A London Zoo következett, ahol szintén nem engedte, hogy ellaposodjon a hangulat.
 A nap már nem sütött annyira, az órámra pillantva láttam, lassan 7 óra. Kicsit el voltam keseredve, mert így nem jutunk el a London Eye-hoz, de megérte. Ezt a délutánt nem cserélném le semmire. Kezdek fáradni, hosszabb-rövidebb rosszullétek követik egymást.
- Lana, minden rendben? Megrémisztesz, amikor így nézel - Harry két keze közé fogta az arcom.
- Minden a legnagyobb rendben van - a mai napon már kismilliószor nyugodt meg a szervezetem, amikor ilyen közel került hozzám.
- Fáradtnak tűnsz, gyere, igyunk egy kávét - halványan rámosolyogtam és aprót bólintottam. Egy csendes kávézó utcafronti asztalánál ülve vártuk a cappuchinóinkat.
-Hihetetlen ez a város-az ablakon kifelé bámultam. Az utcai lámpák már égnek, de kifejezetten világos van. Ritka alkalmak egyike mostanában, hogy nincs egy felhő sem az égen napok óta nem zuhogott az eső.
- Még mindig nem hiszem el, hogy nem jártál sehol a sulin és az alapítvány épületén kívül - egymással szemben ültünk. Kocsi kulcsa és iratai a könyökénél, a telefonját meg se nézte, amióta elindultunk. Örültem, hogy nem a mindig elfoglalt, rohanó Harry Styles-szal vagyok, hanem "csak" Harryvel. Csodálatos ember, komolyan nem gondoltam volna, hogy ennyire önmaga, hiszen az alapítványi délutánon sem játszotta meg magát, ott is ilyen közvetlen és vidám volt, semmi sallang, csak ő.
- Ezzel fogsz cikizni egész nap? - tettetett sértődöttséggel néztem rá, arcom elég emeltem a bal kezem, tenyerem felé fordítottam, és úgy csináltam, mintha valami grófnőt bántott volna meg. - Ez abszurd!
- Na, ki is az őrült? - kezével elkapta az enyémet, és az asztalra húzta - mert azt hiszem, nem is én.
- Na, na, na, azért te sem panaszkodhatsz.
 Megkaptuk a kávékat. Sikerült valamennyire kipihennem magam, legalábbis összeszedtem annyi energiát, hogy összeszedettebben élvezhessen tovább az idegenvezetést.
- Még sötétedés előtt el kell jutnunk valami nagyon fontos helyre. - komolyan gondolta, így csak futólag kiittuk a maradék kávét a csészéből, fizetett és már ott sem voltunk.
- Hova rohansz így? - alig bírtam követni. Nem egy meghitt randi, de tökéletes eddig.
- Metrózni fogunk - kisfiús arca a mai napon beleégett a gondolataimba. Sosem akarom elfelejteni ezeket a pillanatokat, amikor derűsen néz, és rám, csakis rám néz, csakis engem figyel. Nem akarom elengedni ezt az érzést. Soha. - És mielőtt ellenkeznél, igen, muszáj.
 Néhány megállót mentünk, és a Trafalgar Square-nél leszálltunk. Amikor felértünk a lépcsőkön, elém tárult a folyton nyüzsgő tér,a hatalmas kivetítők,körülöttünk mindenhol rohanó brittek,fényképezgető turisták.
 -Ez a kedvenc részem - Harry egy pillanatnyi bámészkodást után újra elindult, én pedig követtem. Szorosan egymás mellett haladtunk,de már közel sem olyan gyorsan,mint amikor a metróhoz mentünk. A körbejárható szobor alatti lépcsőn egy utcai rajzos elé léptünk. Nem is figyeltem, mi történik. Csak ott álltunk, és Harry mindent egyszerre akart megmutatni.
-Lassíts, a végén el fog fogyni minden levegőd-próbáltam lenyugtatni, de olyan izgatott volt, mint egy kisgyerek.
- Örülök, hogy mindezt én mutathatom meg neked. - a kezünk már nem is tudom, mióta van összefonódva, lehet már el sem engedtük egymás kezét amióta elértünk a Towerhez. A lépcsőn üldögélő férfi megfordította az előtte lévő papírt az állványon. Egy párt ábrázolt, egymás mellett állva, kézen fogva egymásra néznek. Annyira felismerhető volt, tagadhatatlanul mi voltunk az a "pár",  így Harry nem habozott, egy kis aprót adott a férfinak, és a képet nekem adta.
- Csak hogy legyen miről eszedbe jusson ez a nap, ha már nem vittem virágot.
- Köszönöm. Ez jobb, mint a virág. - reflex-szerűen megöleltem, még magamat is megleptem ezzel a közvetlen viselkedéssel. Lassan már azon csodálkozok, hogy megdöbbenek a saját viselkedésemen. Harry valami olyat hoz ki belőlem, amit még én sem tudtam saját magamról. Persze, eddig sem voltam egy savanyú képű lány, de vele tényleg minden más. A délelőtti énemet jól fejbe tudnám kólintani, amiért le akarta mondani ezt az egészet.
- Már csak egy dolog van hátra-kibújtunk egymás öleléséből, és egyenesen a szemembe nézett. Reméltem, hogy kimondja a varázsszót,de nem így lett. Egy teljesen üres emeletes busz állt meg a sarkon.
-A hintó előállt.
- Harry,te..- megint csak bajba kerültem a szavakat illetően.
- Kibéreltem egy buszt, gondoltam, arról jobb a kilátás, mint a Range ablakából.
 Már kezdett besötétedni, én pedig beletörődtem, hogy ma nem jutok el a London Eyehoz, mert azt csak a buszról mutatta meg Harry Mire elértünk az utolsó állomásunkhoz, London teljes esti fényárban úszott. A hidak, a hatalmas irodaházak világítása aranyhalakként úsztak a Temzén. Minden olyan gyönyörű volt. Egymás mellett ültünk, már éreztem, ahogy ujjai hűlnek, biztos már fázik, de nem engedte el a kezem, úgy fogta, mintha félne attól, hogy elveszek. Pedig ha tudná, hogy semmi pénzért nem hagynám itt most..!
 A busz hirtelen megállt a Big Ben előtt.
- Most figyelj - ahogy Harry a fülembe suttogott, leheletét éreztem a nyakamon. Azonnal kirázott a hideg, libabőrös lettem. Közelebb húzott magához, és úgy figyeltük, ahogy pontban nyolcat üt az óra.
- Ez csodáltos - arcunk szinte csak milliméterekre volt a másikétól, így elég volt halkan beszélni. A mai napon másodjára kísérelte meg a csókot, de ismét sikerült elkerülnöm. Még nem akartam, nem így akartam. Hiába volt csodálatos ez a délután, még nem éreztem azt, hogy eljött volna az ideje. Kissé csalódottan átkarolta a vállam, majd visszasétáltunk az autójához. A parkoló nem volt olyan messze, hiába éreztem azt, hogy össze-vissza cikázunk a városban, Harry bizonyára pontosan tudta, minek mi után kell következnie, hogy a végén be tudjon iktatni egy rövidebb sétát.
Az utcák nem lettek kevésbé zsúfoltak, hömpölygött a forgalom London utcáin, és csak akkor lett hézagosabb az út, amikor közeledtünk a házunkhoz. Fáradtan szálltam ki a hatalmas autóból.
- Köszönöm ezt a napot, nagyon jól éreztem magam - szégyellősen álltam Harry előtt. Nem tudtam, hova tegyem a kezem, így csak sután lógattam magam mellett.
- Én köszönöm. Örülök, hogy tetszett. - láthatóan ő sem volt jobb helyzetben nálam. Arcunk ismét közeledni kezdett, arcát két kezem közé fogtam, és megpusziltam az arcát. Egy pillanatra elkerekedett a szeme, de én is kaptam végül egyet, és megölelt.
- Jó éjt, Lana - még mindig nem engedett el. Illata bekúszott az orromba, fűszeres és citrusos egyszerre, de nem bántóan erős. Nagyon is illik hozzá.
- Jó éjszakát, Harry-nagy nehezen elengedtük egymást, és megvártam a kapuban, míg elhajt. Miután beindította a motort, még egyszer utoljára felém nézett és integetett, majd lassan elhajtott. Visszaintettem, és követtem a szememmel a fekete Range Rovert.
Levakarhatatlan vigyorral az arcomon léptem be a házba.
- Szia1 anya, megjöttem! - kicsit hangosabban jeleztem, hogy újra itthon vagyok. Az ajtónak dőlve néztem magam elé, majd anélkül, hogy levettem volna a cipőm, kabátom, felrongyoltam a szobámba.

Harry:
 Amikor elhagytam Lana-ék utcáját, félre kellett állnom. A gyomrom még mindig liftezett. Sikerült valamelyest elrejtenem, mennyire ideges voltam. Izgultam, hogy minden jól menjen. Nem is tudom mire számítottam, de Lana meglepett ezzel a Londoni városnézéssel. Semmi pucc, csak London és mi. A kezem még kicsit remegett. A hátsó ülésen lévő ásványvizes üveg tartalmát kiittam. Csak most vettem észre, mennyire ki van száradva a szám. Miután összeszedtem magam, tovább hajtottam. Halkan szólt a zene, szinte fel se fogtam, mi ment a rádióban. Minden egyes piros lámpánál oldalra pillantottam, ez alatt néhány óra alatt megszoktam, hogy mellettem van. Teljesen elvarázsolt, azon kaptam magam, hogy amióta behajtottam a garázsba, már legalább fél óra eltelt, én meg csak ülök, és nézek magam elé. Lassan rávettem magam, hogy elinduljak a lakásba. A kulcsomat sehogy sem tudtam a zárba illeszteni, az ajtó magától kinyílt.
- Louis, a frászt hoztad rám - megkönnyebbülve néztem farkasszemet legjobb barátommal.
- Nocsak - nocsak, láttalak ám.
- Nem értem, mire gondolsz - az egész délutános séta elvett egy nagy adagot az energiámból.
- Tweetek sora szól arról, hogy Harry Styles ma bizony randevún volt. El sem mondtad - úgy tett, mintha sérelmezné. - Mesélj.
- Juttasd eszembe, hogy a pótkulcsokat szedjem vissza tőled. Egyébként jó volt.
- Jó? Ennyi? - láttam, hogy nem fog békén hagyni.
- Szerintem hiányol a lakásod - egyenesen a szobám felé tartottam - Jó éjt!
- Szívesen, hogy érdeklődök - hangjában egy csepp rosszindulat sem volt.
 Miután végre megint egyedül maradtam, a telefonom felé nyúltam. Másként terveztem az est végét, de úgy érzem,erre a lányra megéri majd várni. Csak tudnám, mit írjak neki, mert muszáj lesz küldenem egy sms-t neki. Kívánjak egyszerűen jó éjszakát? Az túl egyszerű. Nyálas dolgokat meg nem írhatok, egyrészt, mert ez még csak az első randink volt, és ezelőtt összesen kétszer találkoztunk, másrészt ő nem olyan. Nem ismerem, szinte alig tudok róla valamit, mert sok mindent sikerült áthidalnia néhány kétértelmű válasszal, nem fecsegte el minden titkát. Nagyot sóhajtva fekszem be az ágyba. A házban teljes csend van. Egyedül vagyok, nincs kedvem semmihez. Olyan jó volt a délután, hogy legszívesebben újrakezdeném. Ha tehetném, már holnap reggel elhívnám valahova Lanat, de ez lehetetlen. Hisztis gyerek módjára fúrom a fejem a párnák alá.
- Nem hiszem el - szerencsémre senki nem hall, így bátran üvöltözhetek. A turné. Valahogyan muszáj megoldanom a találkozást, nagyjából egy hét múlva láthatom megint, ha minden jól megy, de nálunk soha semmi sem megy jól. Szememet összeszorítva számolok. Kilenc nap. Ennyit kell kibírnom, anélkül, hogy látnám. Legalább a hangját hallhatom, már az is több a semminél.

  Így aludtam el, telefonnal a kezemben, az sms elküldése nélkül....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése