2013. december 4., szerda

Késés!

Sziasztok. Először is egy hatalmas bocsánat kéréssel tartozom, mert még mindig nincsen friss rész, annak ellenére, hogy eddig elég sűrűn hoztam. A helyzet az, hogy először legalább egy hétig nem volt gépem, mert újra lett telepítve, és azon a héten ráadásul munka hetem volt, szóval a napjaim azok úgy néztem ki, hogy reggel keltem, elmentem dolgozni a cukrászdába hazajöttem, aludtam felkeltem, este meg néztem a szokott műsorokat és újra tűztem aludni. Most pedig anyukám kórházban van, és azzal telik az időm, hogy ha tudok bent vagyok nála, ha pedig nem akkor "tanulok" vagy főképp pihenek, de megígérem, hogy a hétvégén minden féleképpen lesz új rész, és tényleg ne haragudjatok rám. Viszont, ezt a bejelentést a részhez terveztem, de már itt leírom, hogy LESZ EGY TÁRSÍROM!! Ez annyit jelent, hogy Luca az egyik nagyon jó barátom, segíteni fog nekem a blogot írni, szóval felváltva fogjuk a részeket hozni. A 7. részt már ő fogja nektek felrakni, és akkor fog nektek bemutatkozni :) Vicces, hogy ő már megírta a 7. részt, én meg még a 6. sem fejeztem be :D Na de a lényeg, hogy szerintem remekül ír, és nektek is tetszeni fog :) És így persze a blog is folyamatosan haladni fog :)
Hétvégén jövök az új résszel!! :)
Csók Tami <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése