2014. március 24., hétfő

1. díj

Sziasztok. :)

Ezen történetem első díja, és nagyon köszönöm Steffy-nek. :)!

Szabályok:
- Írj 11 dolgot magadról
- Válaszolj 11 kérdésre
- Tegyél fel 11 kérdést
- Küld tovább 11 embernek

11 dolog rólam : 

- Imádom a romantikus könyveket. 
- Imádom a romantikus vígjátékokat. 
- Szeretem, mikor nem kell semmit sem csinálnom, és a meleg ágyamban nézhetek végig egy jó filmet. 
- Már szinte betegesen szeretem a csokoládét. 
- Van egy cicám, és egy kutyám, akik a mindent jelentik nekem. 
- Első sorban az anyukám a legjobb barátnőm. 
- Nehezen szokok bele az dolgokba. 
- Félénk, és visszahúzódó vagyok.
- DE! A régóta ismert barátaim körében, szeretem ha megtudom őket nevettetni. 
- Oda vagyok a színes hajakért. 
- Szeretek énekelni, az már kérdés mások mennyire szeretik :D 

11 kérdésre 11 válasz :)
1. Mit szeretsz legjobban az életedben?- Az anyukámat, és a barátaimat. 
2. Mikor kezdtél blogírással foglalkozni? - Mikor meg szerettem a One Direction.-t akkor nagyon rá voltam kattanva a blogokra, utána úgy gondoltam kipróbálom magam. Ennek úgy 2 éve :)
3. Kedvenc kajád? - A klasszikus dolgokat szeretem. Rántott hús, krumpli vagy rizs. 
5. Szerelmes vagy? - Igen öt srácba :D Na jó, komolyra véve a szót, nem, nem vagyok szerelmes, de már jó lenne :)
6. Van rá okod, hogy szomorú legyél? - Igen! 
7. Mit tennél ha tudnád, hogy már csak 1 hétig élhetsz? - Elmennék azokra a helyekre ahova mindig is elakartam, de elsősorban kimennék Angliába, hogy végre lássam a legjobb barátnőmet.
8. Mi a leghőbb vágyad? - Sablonosnak hangzik, de találkozni a srácokkal! ( 1D) 
9. Kit szeretsz a világon mindenkinél jobban? - Az anyukámat, a testvéremet, és legeslegjobb barátnőmet.
10. Kedvenc film? - Sok filmet szeretek, nem tudok kiemelni belőle egyet sem :D
11. Coca Cola vagy Pepsi? - Mindkettőt nagyon szeretem :)

A kérdéseim ugyan ezek :) 

11 blog akinek küldöm: 












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése